להשארת פרטים

הנגשת אתר


חברת הידרופיקס המתמחה בפתרונות ניידות, ומנגישה רכבים לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות שונות, הנה חברה בעלת רגישות גבוהה לנושא הנגישות בכלל. כחברה הפועלת רבות למען הגברת המודעות לנגישות בארץ, אנו דואגים לנגישות השירות שלנו, כגון חניה נגישה, שירותי נכים נגישים, ריהוט מותאם ומונגש לכיסאות גלגלים, עמדת קבלה נגישה, עמדת קפה נגישה, כמו גם, מענה טלפוני אנושי 24/7, צוות שירות וחילוץ, נציגי שירות שמגיעים עד הבית, לווי והכוונה ועוד. הידרופיקס פועלת גם בזירה האינטרנטית ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט של החברה.

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של הידרופיקס:

 

1.      כתובת עדכנית- רח' נחשון 33, א.ת. סגולה, פתח-תקווה.

2.      הגעה- בWaze  לרשום- הידרופיקס

3.      חנייה- כל נכה שמגיע להידרופיקס, נכנס עם רכבו בשער ואנו מקבלים את פניו בכניסה, דואגים להכניס את רכבו לעבודה או לחילופין, מסדרים לו חנייה נגישה ונוחה במקום.

4.      כניסה- ישנה כניסה אחת למקום. לאחר שהנכה יורד מרכבו, הוא נכנס בדלת השמאלית לאזור הקבלה וההמתנה. השער הימני הינו אזור תפעולי לרכבים בעבודה שאליו אסור להיכנס מלבד עובדי החברה וזאת מטעמי בטיחות ועל כך מתריעים שלטי הבטיחות הנגישים במקום.

5.      דלפק הקבלה- דלפק הקבלה הממוקם בקומת הכניסה הינו נגיש עפ"י התקן ומותאם לאנשים ישובים על כיסאות גלגלים, קלנועיות או כאלה התניידים עם קביים. דלפק הקבלה מאויש למתן כל עזרה, מידע, הפנייה וצורך ע"י פקידת הקבלה או נציג אחר של החברה

6.      אזור ההמתנה- אזור ההמתנה, הממוקם מול דלפק הקבלה, הינו נגיש ונעים ושרותי הנכים ממוקמים בסמוך לו.

7.      שירותי נכים- בקומת הכניסה ישנם שירותי נכים בסמוך לאזור ההמתנה. בקומה העליונה- ישנם שירותי נכים נוספים לאורחים.

8.      מעלית- ישנה מעלית בכניסה מצד שמאל לקומה העליונה.

9.      חדרי פגישות- ישנם חדרי פגישות ייעודיים, נגישים בקומת הכניסה.

10. דרכי התקשרות- שעות הפעילות של המשרד- ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:30. במהלך שעות הפעילות, ישנו מענה טלפוני רב קווי שמספרו             03-9243535 , בתם שעות הפעילות ועד להתחדשותן, מופעל מוקד טלפוני אנושי חיצוני הפועל 24/7 למקרי חירום.

ניתן להשאיר גם הודעות עם פרטי התקשרות ואנו נחזור אליכם בהקדם דרך אתר האינטרנט הנגיש של החברה  www.hydrofix.co.il   (ניתן גם לרשום "הידרופיקס" בגוגל ויופיע הקישור לאתר החברה). ישנו כפתור "צור קשר" בכל עמוד באתר וכן דף- "צור קשר" ייעודי

אימייל כללי ליצירת קשר-  info@hydrofix.co.il

פקס- 03-9243662

11. שירות חילוץ- החברה מספקת שירותי חילוץ טלפוני ופיזי 24/7 ע"י נציג חברה מוסמך לכך, בכל הארץ, במקרה הצורך ובמידה ושירותי הדרך הרגילים לא מסוגלים לספק את המענה המתאים.

12. מכיוון שרוב הלקוחות שלנו הנם בעלי מוגבלות פיזית כלשהי, כל עובדי החברה מודרכים ויודעים לתת מענה נגיש ורגיש.

13.  מעצם מהותנו חברה המנגישה רכבים להסעה ולנהיגת נכים, הידרופיקס משתתפת מידי פעם בכנסים ותערוכות שקשורים באופן ישיר בנגישות עבור אנשים עם מוגבלויות פיזיות שונות וכמובן שכל האירועים נגישים ומותאמים ברמה הגבוהה ביותר לנכים.

14. החברה מפרסמת מידי פעם את שירותיה ודרכי ההתקשות איתה במגזינים ייעודיים שונים העוסקים בנושאי נגישות ומחולקים בחינם לקהל זה.

15. נהלי שרות נגישים- אנו בהידרופיקס מלווים את לקוחותינו בכל התהליך הבירוקרטי לקבלת זכאות לרכב לצרכים מיוחדים. אנו מסייעים במתן מידע, במילוי טפסים וכן מסייעים בעת הצורך בהסעות. אנו בהידרופיקס מעמידים לרשות הלקוח נציג מקצועי שמלווה ומכוון אותו בכל השלבים הנדרשים ובא להבטיח שיקבל את כל מה שמגיע לו. הניסיון והידע שלנו בהידרופיקס הופכים את התהליך לברור וכזה ששם את הצרכים של הלקוח במרכז כך שבסופו יקבל את הרכב שמתאים לו. 

16. פרטי רכזת הנגישות של החברה- נטלי רטן- מנהלת משאבי-אנוש ופרסום.

natalie@hydrofix.co.il , טל- 03-9243535 או בפקס- 03-9243662

17. תאריך עדכון הצהרת הנגישות לאחרונה- 25.5.2021

 

במסגרת מאמצים אלו הוטמעו באתר רכיבי נגישות הכוללים:

תקינה - האתר מותאם לצפייה ונתמך על ידי הדפדפנים השכיחים.

תוכן - תוכן האתר נכתב בצורה פשוטה וברורה. התכנים באתר מחולקים למספר רמות תוכן כאשר כל רמת תוכן מחולקת לנושאים שונים.

קישורים - הקישורים באתר מונגשים באופן שניתן לזהותם.

תמונות - שימוש בטקסט חלופי לתמונות.

עיצוב - באתר הוטמעו עיצובים מותאמים לגולשים עם לקויות ראיה.

מבנה האתר - מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטי מידע הבנויים באמצעות רשימות כדי לאפשר התמצאות פשוטה ומהירה באתר.

תפריט הנגשה - באתר הותקן תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחה של כפתורי ההנגשה.

 

האפשרויות בתפריט ההנגשה:

 

ניווט על-ידי מקלדת.

מעבר לטופס יצירת קשר

שליטה על גודל הפונט באתר.

עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים.

בחירת ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר.

בחירה בהתאמת תצוגה לעיוורי צבעים.

מעבר להצהרת הנגישות.

סגירת רכיב הנגישות.

 

 

לנוחותכם הסבר על דרכי הגלישה באתר באמצעות מקלדת:

לצורך הגדלת התצוגה באתר - ניתן להגדיל את התצוגה באתר על-ידי לחיצה בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו- "+". כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ על המקשים "Ctrl" ו- "-". כמו כן יש אפשרות לשנות את גודל הפונטים באתר על-ידי לחיצה על כפתורי הגדלת/הקטנת פונט שנמצאים בתפריט הנגישות.

 

לצורך הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה על מקש ה- Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.

 

סייג לנגישות

חשוב לנו לציין כי למרות המאמצים שאנו משקיעים להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים (בין אם מקורם באתרים אחרים ו/או עקב מגבלות טכנולוגיות). כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר האינטרנט של חברתנו לכלל לקוחותינו לרבות אנשים עם מוגבלויות אנו ממשיכים במאמצים לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר ככל האפשר, מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכלל הגולשים.

 

במידה וחרף מאמצנו נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר צרפו בבקשה פרטים מלאים ככל שניתן:

• תיאור הבעיה בה נתקלתם.

• מהי הפעולה שניסיתם לבצע?

• באיזה עמוד גלשתם?

• באיזה דפדפן גלשתם.

אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.

 

לתשומת ליבכם

במהלך הגלישה באתר יתכן ותיתקלו בדף או חלק שטרם הונגש באופן מספק.

 

בברכה,

רכזת נגישות- נטלי רטן- מנהלת משאבי אנוש ושיווק, 03-9243535 natalie@hydrofix.co.il

ליצירת קשר לייעוץ 03-9243535
מעוניינים בקבלת יעוץ חינם?
מלאו את פרטיכם ונחזור אלכם בהקדם האפשרי